Dag 8 - Las Vegas, deel 1

27 september 2011 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Lekkende AmerikanenVandaag een hele dag in Las Vegas. Gelukkig zijn we wat beter gestemd dan gisteren! We besluiten naar Downtown te gaan, het “oude” gedeelte van Las Vegas. Na het ontbijt nemen we weer  de shuttlebus, nu richting Downtown. We lopen weer langs de parking en nu zien we pas dat het echt waar is: alle Amerikaanse auto's lekken ;-)

Downtown Vegas 1Eenmaal in Downtown voelen we ons een stuk beter. Dit is veel leuker! Het voldoet veel meer aan de verwachtingen die Mike en Vera van Las Vegas hadden. Samantha wist wel dat het zoveel groter was bij de hotels en zij vond dat ook wel erg leuk. We lopen lekker rond en zien wel de beroemde staande cowboy! Bij Starbucks drinken we koffie en genieten we van alle (vreemde) mensen die hier Cowboy Las Vegasrondlopen. Het leven stopt hier nooit, het gaat 24 uur per dag, 7 dagen per week door. Nou, we houden best van lekker op stap gaan, maar dit gekkenhuis 24 uur per dag? Nee, dank je!

Vrouwelijke croupiersMike ziet nog wel een casino met wel erg leuke vrouwelijke croupiers. Fotootje waard, vindt hij. Nou, vooruit dan maar..... ;-)

Fashion Show shopping mallHet volgende dat op de planning staat, is de fashion show shopping mall, waar Samantha bij een speciaal kledingwinkeltje wil kijken en Mike bij de Applestore. We gaan op zoek naar een bus die daarheen gaat, kopen een kaartje dat 24 uur lHot topicang voor al het OV geldig is en rijden richting de Strip. Het loopt allemaal een beetje anders, waarover later meer, maar uiteindelijk belanden we inderdaad in de mall en kopen Samantha en Mike hun spulletjes. Daarna zijn we weer 20 minuten bezig om de uitgang te vinden en daarna naar een taxi te lopen.  Om 16.30u zijn we weer terug in de camper om nog even uit te rusten voor de avond.

Wordt vervolgd.......

1. Michael:
    28 september 2011
    Hmmm, nog een heel ietsie pietsie klein vraagje.... Wil je misschien zo'n croupier meenemen in je koffer.... Zo groot is ze niet, moet makkelijk passen ;-))
  2. Marion:
    28 september 2011
    Wat is alles enorm groot en druk, lijkt wel een hele andere
    wereld. Vera top dat jij dorst t rijden in de camper, heb
    al moeite met een daf. Wel heel leuk dat jullie zoveel dingen
    zien. Mike je blijft bij dat autokerkhof vandaan, anders
    laat Vera je achtedr in Amerika.

Liefs Marion xxx
  3. sandra:
    28 september 2011
    tjeeetje wat ziet het er allemaal erg leuk uit zeg , wat een grote rv zeg pfff , alles gaat goed met de poezen trouwens , ze worden steeds blijer als ik kom hihi , komen allemaal aanrennen als ik ze roep . nou ik volg jullie via de site erg leuk
    dikke knuffel san